[Work] HULK podružnica

Nikola Kapraljevic nikola.kapraljevic at gmail.com
Thu Sep 27 15:19:44 CEST 2012

Ma cak i nema nekih posebnih prednosti, no unutar udruge svi dosta samostalno djeluju pa je nepotrebno da ljudi moraju imati godisnje skupstine, vodit knjigovodstvo i zafrkavat se s tim.

A i onda kad se sve zbroji na godisnjoj razini sto se radilo bolje zvuci, nego kad svaka udruga istakne 2-3 aktivnosti i to je to. Ovako to mozda djeluje ozbiljnije kad udruga ima recimo 100 aktivnih clanova, a ne 3 :)

To je moj stav, ne tvrdim da sam u pravu.

Lijep pozdrav,
Nikola

--
Nikola Kapraljević nixa