[Work] HULK podružnica

Zoran Spoja zoran.spoja at micro-process.hr
Thu Sep 27 15:43:13 CEST 2012

Ideja podruznica je odlicna, ali organizacijski zahtjevno.

Neke stvari koje mi ovog trenutka padaju na pamet i koje treba razmotriti:
Racunovodstvo je jedinstveno te je sva odgovornost na "centrali" HULK-a.
Treba rijesiti pravodobnu dostavu dokumentacije za knjizenje u
racunovodstvu, punomoci i prava za placanje s racuna itd. To sigurno
uvecava troskove koje treba raspodjeliti po podruznicama. Statutom,
izmedu ostaloga, treba omoguciti blokiranje rada (financijski i
organizacijski) podruznica koje se ne pridržavaju "reda". Mislim da
podruznice trebaju odrzavati skupstine barem jednom godisnje jer
podruznica koja to ne moze organizirati ne moze opravdati potrebu da
egzistira. Itd

email.signature Srdac(an pozdrav,
Zoran Spoja