[Work] HULK podružnica

Stjepan Zlodi stjepan at gmail.com
Thu Sep 27 12:54:35 CEST 2012

2012/9/27 valent.turkovic at gmail.com <valent.turkovic at gmail.com>

Što treba? Pa prvo je da se u statutu službeno navede popis svih
> podružnica i eksplicitno navede djelovanje HULK-a u tim gradovima.
> Nama u grad Osijek odbija projekte jer u statutu HULK-a piše područje
> djelovanja cijena Hrvatska a traže da stoji baš grad Osijek (ostail
> gradovi možda nemaju ovaj zahtjev).
>
> Također svaka podružnica treba imati svoj odvojeni račun (tj.
> subračun), opet to traže zbog praćenja financija za projekte koje bi
> dobili.
>
> Da li ima volje unutar HULK-a da nas podržite za ovaj tip projektnog
> financiranja?

Bilo bi dobro da se to organizira na taj način, puno bolje nego da imamo
puno udruga koje svaka vuče na svoju stranu.

Npr. ja u Gorici već imam i ime i statut i samo bih trebao osnovati udrugu,
ali radije bih kad bi stvari koje planiram odradio u sklopu veće udruge kao
što je HULK pa da mi imamo status podružnice.

Dosta je lakše dobiti financije i donacije (ne samo od gradskih institucije
već i od pravnih osoba koje financiraju razne projekte) kad udruga ima
kontinuitet djelovanja.

--
Pozdrav,
Stjepan