[Work] MS programi za učenike

Ivan Gustin ivan at elin.hr
Fri May 14 12:29:51 CEST 2010

On 14.05.2010 12:01, Kristijan Zimmer:
> Kako se točno zove škola i gdje je? To će biti prvo njegovo pitanje...

Prvo pitanje je kome se uopće obratiti. :-)

U pitanju je jedna od dvije gimnazije u mom Pazinu. :-/ Ali ako idem
skroz otvoreno, i dođe im kakva inspekcija, svima će njima biti savršeno
jasno tko je to iz malog Pazina mogao uputiti prijavu tog tipa. :-D

Budući da želim da moja maloljetna djeca još neko vrijeme imaju živog
oca ;-) i da za koju godinu ne budu šikanirana u toj školi, ja bi radije
to uputio anonimno, što je u sličnim situacijama legalni triger inspekciji.

Da, bilo je prigovora. Ne, nije se ništa promijenilo.

--
Ivan Guštin, ivan at elin.hr, (098) 366346
ELIN, www.elin.hr, (052) 623491