[Work] MS programi za učenike

Milan Rajacic mrajacic at gmail.com
Fri May 14 12:26:54 CEST 2010

Bok!

To nema veze s mozgom. Na stranu word i pp, ali škola to ne može
zahtijevati tako, već učenicima mora osigurati opremu. Znači, računalo
i taj nesretni pp ako već hoće tako. Jednostavno, ne može zahtijevati
zadaću za koju je potrebno cca 1000 eura opreme. Probajte se tako
postaviti. Prvo na stražnje noge i prijetnja prijavama, a tek onda se
odobrovoljite pa recite da je možete uputiti u tajnu kako se svatko
može opremiti alatom za izradu prezentacija i uredskih dokumenata.
Treba vidjeti sa školskim vijećem, ali po mom iskustvu treba biti prvo
grub. Znači, izistirati da se takvo što ne može zahtijevati od
učenika, ako škola nije osigurala opremu na kojoj se to može izvesti.