[Work] MS programi za učenike

Kristijan Zimmer kristijan.zimmer at fer.hr
Fri May 14 12:38:41 CEST 2010

Bok Ivane,

Da, razumijem, no da li bi što promijenilo da ja (Kristijan) dam
(neanonimnu) prijavu u vezi s tim?

S obzirom da sam ispitivač na stručnim ispitima za nastavnike
informatike srednjih i osnovih škola, to mi ne bio problem. Dakako, uz
tvoju dozvolu i na način da se nikako ne našteti jednog dana tvojim
klincima.

U tom slučaju, trebalo bi mi više informacija, dakako.

  Kristijan.