[Work] MS programi za učenike

Ivan Gustin ivan at elin.hr
Tue Jun 15 11:18:31 CEST 2010

On 14.06.2010 17:53, Milan Rajacic:
> Ima li kakvih novosti o zloj profesorici iz Pazina?

Nema promjena, osim što sam nezadovoljstvo i potvrdu istog dobio od još
nekoliko roditelja. Pogotovo su zabrinuti roditelji koji računala imaju
kupljena na tvrtku zbog sve učestalijih kontrola gospodarske inspekcije,
a inače ne koriste MS Office.

Ne samo to, nego sada imam novi slučaj: pedagoški fakultet u Rijeci,
smjer Informatika. Imaju predmete u kojima rade npr. Flash, Photoshop,
Dreamweaver (da, baš rade baš te programe), te ispit polažu upravo na
njima. Ne samo da očekuju da studenti doma imaju te programe, nego su
dobili potvrdu da čak ni sam fakultet nema te programe licencirane.

> Evo što pred par dana reče Potpredsjednica EK za digitalnu agendu:
>
> It is even worse when such decisions result in the waste of private
> money on top. That happens where the public authorities' decisions force
> citizens to buy specific products (rather than any product compliant
> with an applicable standard) in order to make use of a public service.
> This could be your kid's school insisting on the use of a specific word
> processing system or your tax department's online forms requiring a
> specific web browser.

Nice to know. Dobro će mi doći. Uskoro ću se javiti s više informacija.

--
Ivan Guštin, ivan at elin.hr, (098) 366346
ELIN, www.elin.hr, (052) 623491