[Work] MS programi za učenike

Milan Rajacic milan at linux.hr
Tue Jun 15 12:48:21 CEST 2010

2010/6/15 Nikola Kapraljevic <nikola.kapraljevic at linux.hr>

> Hoces reci da se sirom Europe u svim skolama koristi neki oblik slobodnog
> softwarea? NHF, ali nekako mi to zvuci kao utopija ;)

Ma kakvi, nema to veze sa slobodnim softverom. Ključno je to da se ne može
od strane državne škole nametati što će dijete koristiti za tako banalnu
stvar kao što su slideovi prezentacije, odnosno protežirati pojedinog
proizvođača jer se to kosi s tržišnim slobodama i jedinstvenim tržištem EU.
Ako ja imam npr. Apple Keynote neću valjda djetetu kupovati PowerPoint.
Odnosno može se koristiti alat za prezentacije iz Google docsa ili
OpenOfficea.
Zapravo, u školama širom EU se često koristi neki oblik slobodnog softvera.
Evo jedan stari primjer, koji se i dalje razvija,
http://www.youtube.com/watch?v=nR8Oh0Js_lA
a nije jedini više se uvijek može naći na  www.osor.eu i www.epractice.eu

LP,

MR