[Work] Priručnik za linux

Zarko Pintar zarko.pintar at gmail.com
Sun Jan 31 21:43:23 CET 2010

Da, Google Groups za korespodenciju, definitivno je bolje rješenje od
mailing-lista (po meni, eto čak bolje i od Wavea, jer Wave još nije gotov i
na njegovom se razvoju još radi).

Pregledno, da se podesiti kako korisniku odgovara (što se tiče izgleda i
pregleda)

Dakle, ako ne Wave, onda Groups

Možemo reći da bi za glasanje mogli sastaviti slijedeći izbor:

Slaganje dokumenta:
Google Docs
Wiki
nešto treće?