[Work] Priručnik za linux

Sh1fty shifty1112 at gmail.com
Sun Jan 31 15:36:50 CET 2010

ok, uzmite u obzir to da sam prilicno dugo budan tako da trenutno ne
tipkam bas najbolje, a kamoli razmisljam :D

ja sam prije dosta vremena uzeo 3 domene za koje nisam bas planirao
ovu namjenu, ali zapravo je skroz dobro dosla. domene su gnusade.org
.com i .info :) nocas sam jos malo razradio ideju i dio toga zapisao i
bacio u dokuwiki kojeg mozete pogledat na wiki.gnusade.org.

osim toga bih digao jos i glossary.gnusade.org gdje bi bio neki php
softver za izradu/koristenje glosara koji bi podrzavao vise jezika. to
stvarno nije puno posla, a moglo bi znacit dosta drugim LUG-ovima i
udrugama vani koje su u istoj situaciji.

slozio bih jos neki searchabilni i sortabilni i svastabilni index svih
modula, koji bi imao mogucnost biranja modula za sastavljanje tecaja,
slaganje redosljeda modula i onda generiranja/spajanja modula na hrpu
u veliki html, vise html-ova s indexom i pdf.

izmedju ostalog bi i svaki tecaj bio prijavljen kod nas sto bi sluzilo
za 3. i 4. dio sajta: softver za testiranje koji bi uzeo pitanja na
zaokruzivanje iz modula, random odabrao neku kolicinu i dao
polaznicima tecaja da rjesavaju. kad prodju tecaj, onaj tko ga je
drzao stavi kvacicu da su prosli i onda u profilu/accountu korisnika
pise koje je module prosao, gdje i kad. isto tako bi se generirale i
"diplome" za prolaz tecaja, te kod/url po kojem bi poslodavci mogli
provjerit valjanost diplome.

to je zasad sve sto sam smislio, no cini mi se da je vise nego dosta
za drzat kvalitetne tecajeve. naravno, ne mislim prebacivat niti jedan
dio posla na bilo koga, nego sam to iskodirat. za iskodirat to nece
trebat puno vremena, ali jako bih cijenio vase ideje i alpha/beta
testiranje kad dodje do toga :)

Tin Matuka

p.s. sto se tice tehnologija za komunikaciju, ja sam definitvno za to
da samo dignemo mailing liste. ako pored toga trebamo realtime
razgovor mozemo se nac uzivo ili na ircu.