[Work] Priručnik za linux

Zarko Pintar zarko.pintar at gmail.com
Sun Jan 31 21:02:15 CET 2010

Meni su mailing-liste od svih prijedloga ipak naj nepreglednije. Kao što
Nikola kaže, na kraju dobijemo puni mailbox.

Otvorenost/Googleova zatvorenost me u ovom našem slučaju ne brinu. Googleovi
alati do sada nisu imali nekih problema sa stabilnošću i dohvatljivošću.
Ne moramo baš biti Stallmanovci do kosti :)

Dopustit ću sebi malo istraživanja Google Groupsa, jer ih još nisam aktivno
koristio, kako bi dobio bolju sliku o ponuđenim alatima.

I da, slažem se, trebali bi glasati na kraju krajeva ;)

google docs je znatno bolji od wikija, i svatko moze dobiti pozivnicu, a