[Work] Priručnik za linux

Slobodan Milnović slobodan.milnovic at gmail.com
Sun Jan 31 19:09:10 CET 2010

Google docs i wawe možda za dokumente, ali ne i za raspravu. Za to mi
nisu dobri. Što se groupsa tiče, ne vidim razliku između toga i mail
liste, osim što groups ima puno više spama, i ne moš čitat offline ako
koristiš takav alat.

Jel to baš sve što nam se nudi?

Datuma 31. siječnja 2010. 17:48 Nikola Kapraljevic
<nikola.kapraljevic at linux.hr> je napisao/la:

> google docs je znatno bolji od wikija, i svatko moze dobiti pozivnicu, a
> i dokument moze biti public ako se ne varam. ili se moze tjedno bacati
> van pdf.
>
> google groups je najtransparentniji moguci i znatno laksi za pratiti od
> punog mailoboxa poruka. bar ja mislim.
>
> --
> tajnik HULK-a
> Nikola Kapraljevic nixa
> +385959115614
> skype: nkapralj

Poći ću s vama jer volim šalu, hoću da vidim ježa budalu.
Put u Japan - http://ofcan.wordpress.com