[Work] Priručnik za linux

Nikola Kapraljevic nikola.kapraljevic at linux.hr
Sun Jan 31 17:48:37 CET 2010

Slobodan Milnović wrote:
> Probao sam malo google wawe. Fale mi slijedeće stvari:
>
> Svi koji žele vidjeti što se događa, sudjelovali oni u tome ili ne,
> moraju se pospojiti na wawe, i nakon toga biti pozvani u grupaciju.
> Samim time komunikacija nije potpuno transparentna prema okolini. A
> jednom kad se spoje, moram svaki put tražiti što se sveukupno pisalo
> da bi vidio da li je nešto ok ili ne.
>
> Vrlo nespretno napravljeno. Pogotovo kad se nakupi više ljudi, već
> vidim problem u održavanju. Jok, osim ako mi netko baš ne ukaže na
> neke radikalne prednosti u odnosu na mail liste, ne podržavam wave.
> [...]

google docs je znatno bolji od wikija, i svatko moze dobiti pozivnicu, a
i dokument moze biti public ako se ne varam. ili se moze tjedno bacati
van pdf.

google groups je najtransparentniji moguci i znatno laksi za pratiti od
punog mailoboxa poruka. bar ja mislim.

--
tajnik HULK-a
Nikola Kapraljevic nixa