[Work] Prvi dogovor i par stvari

Jasna Benčić jasna493 at gmail.com
Sun Jan 31 19:44:37 CET 2010

Što se tiče oblikovanja može google docs (nisam još koristila, al' nije mi
problem prošvrljat po tome), nije ni wiki loš (koji god odabrali)... Što se
tiče razgovora/dogovora sviđaju mi se ove mail_liste, zatim google groups, a
nije ni Gwave loš....predlažem još blog (WordPress-ov).... za biranje nečeg
ili  za sazivanje sastanaka predlažem alat Doodle....

Dana 31. siječnja 2010. 19:24 Slobodan Milnović <slobodan.milnovic at gmail.com