[Work] Prvi dogovor i par stvari

Slobodan Milnović slobodan.milnovic at gmail.com
Sun Jan 31 19:24:52 CET 2010

2010/1/31 Zarko Pintar <zarko.pintar at gmail.com>:
> Meni je Wave i dalje pregledniji od mailing-lista, ali ako se narod odluči
> za nešto drugo - meni je ok.

Nije toliko stvar u preglednosti (iskreno rečeno ne vidim razliku),
nego u tome da wave ne vide svi readonly, nego moraš eksplicitno
dodati hrpu ljudi i to isključivo preko google alata (a ja bi htio za
sve čim više izbjeći ovisnost o non-open alatima na koje nemamo
utjecaja)

> Što ćemo s pisanjem dokumenta?
> Google Docs, Wiki ili nešto treće.
> Ja sam i dalje za Wave i GDocs... a obrazloženja sam već dao.

Mislim da je vrijeme za glasanje. Imamo dvije stavke:

- pisanje/oblikovanje pojedinih dokumenata
Tu nam se nudi wiki, google docs i google wave.
Postoji hrpa wikia, IMHO najbolje bi bilo to uvalit na postojeći linux
wiki na kom svi surađujemo (ok, ja baš i ne ali drugi da). Koji god
wiki odabrali, možemo sami birati opensource wiki i staviti gdje
želimo kako želimo.
Google docs - već gotova infrastruktura za razmjenu dokumenata, može
se odrediti tko sve može raditi na dokumentima, i naravno povezano s
ostalim google alatima. No ovisimo o googleu.
Google wave - beta, otežano spajanje google docs dokumenata, mogućnost
zgode razmjene teksta i editiranja, uglavnom pregledno, može se
ubaciti i ono glasanje koje je zgodna finta no treba vidit da li je to
za neke kompleksnije stvari ok, isto ovisno o googleu

- razmjena informacija i dogovori
Postoji hrpa mogućnosti ali mislim da bi se trebalo ograničiti na par
smislenih. Bitno je da se razgovor arhivira, i meni osobno je bitno da
je razgovor dostupan svima koji ga žele pogledati. Ako baš trebamo
raspraviti o nečemu off the record, možemo se međusobno direktno
mejlati ili naći uživo.
Mail liste - postoji ih hrpa, svi znamo kako rade, može se
kontrolirati tko šalje, što uključuje i spam, postoji arhiva mailova
koja se može skinuti offline
Google groups - postoji hrpa grupa, isto svi pretpostavljamo da znamo
kako rade :) (ipak je to zatvoren sustav), nema previše kontrole tko
šalje i spam (barem ja nisam vidio nešto specijalno), postoji arhiva
emailova, nisam vidio da se može skinuti offline
Google wave - ovo je skroz zatvoren sustav i u smislu transparentnosti
prema drugima, ima kontrole tko šalje u smislu da se korisnike može
eksplicitno dodati (ne znam može li se i maknuti), simpa je dodavanje
tekstova ali malo mi djeluje nezgrapno, ne znam kakvu arhivu ima,
nemam pojma može li se skinuti offline

Chatovi svih oblika su IMHO neformalni, pogotovo ako se trebamo
ozbiljno dogovoriti oko stvari, nema nikakvih arhiva ni slično, i to
ne bih uzeo u obzir osim tipa "e ajmo se nać/mejlat sutrapreksutra da
se dogovorimo". Ništa ozbiljnije od toga.

Znači, za svaku od ove dvije stavke odaberite jednu od ovih opcija i
pošaljite ovamo emajl. Pobrojat ćemo sve i onda odlučiti što ćemo
koristiti, mislim da je to jedino fer. Glasanje zaključujemo u
srijedu, 03. veljače u 23:59, mislim da je to dovoljno vremena za sve
zainteresirane da se odluče.

Mislim da je jasno što ja preferiram, ali ne želim da ispadne da mora
biti po mome. Stoga dobro razmislite o svakoj tehnologiji koja nam se
pruža, možemo razgovarati o prednostima i manama, i onda odlučite.
Imajte na umu da ovo što odaberemo sad, bi bilo zgodno koristiti do
kraja, da se ne moramo gnjaviti s prebacivanjem svako malo na nešto
drugo. Dobro razmislite i odlučite se.

--
Poći ću s vama jer volim šalu, hoću da vidim ježa budalu.
Put u Japan - http://ofcan.wordpress.com