[Work] Prvi dogovor i par stvari

Slobodan Milnović slobodan.milnovic at gmail.com
Sun Jan 31 19:55:28 CET 2010

2010/1/31 Jasna Benčić <jasna493 at gmail.com>:
> Što se tiče oblikovanja može google docs (nisam još koristila, al' nije mi
> problem prošvrljat po tome), nije ni wiki loš (koji god odabrali)... Što se
> tiče razgovora/dogovora sviđaju mi se ove mail_liste, zatim google groups, a
> nije ni Gwave loš....predlažem još blog (WordPress-ov).... za biranje nečeg
> ili  za sazivanje sastanaka predlažem alat Doodle....

Neeeeeeeee aaaaaaa.... :( Joj Jasna...

Kad se zove glasanje, onda se ne predlažu nove stvari za koje bi se
glasalo. Mislim da nema sad smisla ulijetati s novim prijedlozima ako
već do sad nisu bili. Ajmo se ograničit na ove koji su se najčešće
pominjali, jer ako krenemo ovako, nikad se nećemo odlučiti za nešto,
svatko će uletiti sa "e ja predlažem ovoono". O tome što koristiti već
sad raspravljamo evo već 3 dana a nismo još ništa zbilja korisno
napravili...

Dosta rasprave, ajmo delat.

--
Poći ću s vama jer volim šalu, hoću da vidim ježa budalu.
Put u Japan - http://ofcan.wordpress.com