[Work] Priručnik za linux

Zarko Pintar zarko.pintar at gmail.com
Fri Jan 29 12:51:55 CET 2010

Kolaboraciju na izradi strukture i sadržaja Linux priručnika možemo
obavljati preko
 - Wiki infrastrukture (u tom slučaju trebalo bi oformiti novi projekt na
HOW-u (HROpenWikiju <http://wiki.open.hr/wiki/Naslovnica?&title=Naslovnica>)
sa ograničenim pristupom samo za grupu korisnika koja radi na izradi
- Google documentsa koji također nude dosta zgodne sisteme kolaboracije. S
time da je Google documents lakše exportirati u PDF ili ODF formu od Wikija.

ideje?