[Work] Priručnik za linux

Zarko Pintar zarko.pintar at gmail.com
Sat Jan 30 14:39:25 CET 2010

Dakle, ponoviti ću.

Predlažem da se za izradu i kolaboraciju upotrijebe google alati i to:

- Za diskusije, razgovor, glasanja i sl: Google Wave. Wave je još u razvoju,
ali već dobro funkcionira i njegova je upotreba jednostavna. Za one koji ne
znaju, Wave je neka vrsta dinamičkih mailing lista. Neki hibrid e-maila,
chata i foruma, ali jednostavno složeno.
Za google Wave potrebne su pozivnice kojih imam i više nego dovoljno kako bi
svi mogli raditi pteko ovog alata.

- Za izradu Linux priručnika predlažem Google Docs, jer je također
jednostavan za korištenje, nudi kontroliranu kolaboraciju (znači nema
opasnosti da netko zlonamjeran radi ovdje neke radnje) i kasnije se
materijal lagano prebacuje u ostale formate dokumenta PDF/ODF/DOC...

- Za lakšu kontrolu radne grupe otovrili bi i Google Group za ovu namjenu.

Miolim mišljenja i komentare.

Što prije se dogovorimo oko alata izrade i kolaboracije, to prije možemo
krenuti s konkretnim poslom.
Također, Google alate nije potrebno ništa posebno podešavati da se krene s
radom, te su pristupljivi s bilo kojeg web mjesta.