[Work] Priručnik za linux

Zarko Pintar zarko.pintar at gmail.com
Fri Jan 29 08:20:37 CET 2010

Ajd da krenemo :)

Strukturu koju sam osobno složio prije nekog vremena prati ECDL Syllabus 5 -
modul 2 smjernice, a kompletna se nalazi ovdje:

http://wiki.open.hr/wiki/Priručnik_GNU/Linux<http://wiki.open.hr/wiki/Priru%C4%8Dnik_GNU/Linux>

bilo bi dobro pregledati taj kostur, pa da bacimo i prve diskusije.

> - struktura pojedinih materijala - trebat će nam pedagoški pristup za
> oblikovanje materijala, ovisno o tome da li će biti za početnike ili
> napredne, da li će biti detaljnje upute ili slideshow...

Znam čovjeka (mog dobrog prijatelja) koji se profesionalno bavi prelomom
(radio je u Večernjaku, Vijesniku i za još neke časopise). Nije Linuxaš
(nego Jabučar) i malo mi je bed moliti ga da to učini potpuno gratis, ali
mislim da bi ga mogli kako-tako novčano nagraditi preko HROpen udruge (ako
do takove odluke dođe i čovjek prihvati izazov, ostalo ću ja srediti)