[Work] E-pantovcak - i Linux

Andrej adundovi at gmail.com
Wed Feb 17 16:53:25 CET 2010

Meni nije baš jasno što točno predlažemo? Ured predsjednika na Linuxu ili?

Postoji li neka pravna osoba koja bi održavala ta računala na Linuxu i
koliko bi to bilo jeftinije od sadašnjeg postava? Sumnjam da su
dežurni informatičari na Pantovčaku osposobljeni za održavanje Linuxa,
a sigurno igraju važnu ulogu u odabiru infrastrukture (ipak neće sami
sebi dat otkaz, ne?).

Sjetite se da je u realnom svijetu sve pragmatika: ako neka firma može
održavat Linux za XY% manje para, onda je to definitivno argument, no
ovako će sve najviše ostati na lijepim riječima.

//Andrej

// Andrej Dundovic
// web: http://andrej.fizika.org/