[Work] E-pantovcak - i Linux

Vlatko Kosturjak kost at linux.hr
Wed Feb 17 16:36:46 CET 2010

On Wed, Feb 17, 2010 at 03:46:49PM +0100, Nikola Kapraljevic wrote:
> ajmo lijepo za 2-3 tjedna kad se i oni malo uhodaju tamo javiti se
> mraku, pokusati dogovoriti sastanak, eventualno odvest pingvina kod
> predsjednika, donijet mu instalaciju ubuntu-a i preko toga doci u
> medije. josipovic vec ima iskustva s linuxom iz kampanje tako da
> vjerujem da ce nas ako nista saslusati.

*thumbs up*

> jasno vam je da ne moze sad tamo u uredu biti neki linux za koji nitko
> od ljudi u osiguranju ne zna sto je i kako radi. mislim kost pa ti si
> security ekspert i znas kako idu takve stvari, nece sigurno sad HULK
> doci tamo osposobiti predsjedniku Ubuntu i podesiti dual monitor :)

Nitko to nije ocekivao. Nemojmo banalizirat bezveze...
Zeljezo se kuje dok je vruce i dok nabava traje i planovi se rade.
Jedanput kad se odluci, ili se netko navikne na Linux ili Windows,
kasnije je kasno i mnogo je teze...
Veci su troskovi migracije i navika korisnika je kljucan faktor.
S obzirom da Mesic do sada nije trosio racunalo, ovo smatram kao
prilikom.

No, OK. Postujem vase misljenje. Ako mislite da je bolje drugacije, tako cemo.
--
Vlatko Kosturjak - KoSt                                  ICQ: 3631122