[Work] E-pantovcak - i Linux

Nikola Kapraljevic nikola.kapraljevic at linux.hr
Wed Feb 17 15:46:49 CET 2010

Vlatko Kosturjak wrote:
> Ne moraju bit radikalni potezi. Mozda samo diskretno da na inauguraciji
> se pojavio pingvin bez radikalnih parola...

mislim da smo ostvarili neke kontakte jos u kampanji koji nam mozda mogu
kasnije pomoci u promociji. sad da idemo raditi tako nesto po meni nema
smisla i moze samo narusiti ovaj dobar odnos koji imamo s mrakom, te
preko njega i predsjednikom. nikad mi realno necemo nesto pretjerano
komunicirati s predsjednikom nego preko mraka ako ce on biti zaduzen za
IT tamo. tako da ne treba napadati ljude dok se nismo culi s njima i
porazgovarali o stvarima koje nas mude.

ajmo lijepo za 2-3 tjedna kad se i oni malo uhodaju tamo javiti se
mraku, pokusati dogovoriti sastanak, eventualno odvest pingvina kod
predsjednika, donijet mu instalaciju ubuntu-a i preko toga doci u
medije. josipovic vec ima iskustva s linuxom iz kampanje tako da
vjerujem da ce nas ako nista saslusati.

jasno vam je da ne moze sad tamo u uredu biti neki linux za koji nitko
od ljudi u osiguranju ne zna sto je i kako radi. mislim kost pa ti si
security ekspert i znas kako idu takve stvari, nece sigurno sad HULK
doci tamo osposobiti predsjedniku Ubuntu i podesiti dual monitor :)

--
tajnik HULK-a
Nikola Kapraljevic nixa