[Work] E-pantovcak - i Linux

Vlatko Kosturjak kost at linux.hr
Wed Feb 17 17:38:43 CET 2010

On Wed, Feb 17, 2010 at 04:53:25PM +0100, Andrej wrote:
> Meni nije baš jasno što točno predlažemo? Ured predsjednika na Linuxu ili?A

Transparentnost za pocetak... i normalnu i zdravu trzisnu utakmicu.

> Postoji li neka pravna osoba koja bi održavala ta računala na Linuxu i
> koliko bi to bilo jeftinije od sadašnjeg postava? Sumnjam da su

Koliko jeftinije ili skuplje? S obzirom da nije bilo natjecaja, ne znamo.
Mozemo samo nagadjat...  pricam za kompletan MS ugovor s RH.

> dežurni informatičari na Pantovčaku osposobljeni za održavanje Linuxa,
> a sigurno igraju važnu ulogu u odabiru infrastrukture (ipak neće sami
> sebi dat otkaz, ne?).

Pitanja i izjave stoje. No, jedinu stvar si zaboravio, a to je da
u ovoj drzavi nisu bili natjecaji za takve stvari...

> Sjetite se da je u realnom svijetu sve pragmatika: ako neka firma može
> održavat Linux za XY% manje para, onda je to definitivno argument, no
> ovako će sve najviše ostati na lijepim riječima.

To stoji. No kad bi bilo natjecaja, onda bi mozda bilo i tako pragmaticno.
--
Vlatko Kosturjak - KoSt                                  ICQ: 3631122