[Work] Prvi dogovor i par stvari

STJEPAN LEDINSKI stjepan.ledinski at skole.hr
Fri Feb 12 19:01:38 CET 2010

Citiram Slobodan Milnović <slobodan.milnovic at gmail.com>:

> Bok svima.
>
> Koliko vidim, svi koji su htjeli glasati glasali su, odluka je pala na
> google docs za dokumente i google groups za raspravu. Ovaj vikend ću
> to posložiti s pristupima, poslati ovamo obavijest i onda možemo
> krenuti s radom.
>
> Ako netko ima još kakvih ideja, želja, planova, komentara, nek se
> slobodno javi.
>
> Dobio sam još nešto komunikacije od strane raznoraznih ljudi, pa to
> sve procesiravam, i rezultate istoga javim isto ovaj vikend zajedno s
> daljnjim informacijama.

> [...]
Pozdrav svima !

Počeli smo malo raspravljati da konačno krenemo, pa nas je izgleda
zameo snijeg ?
Da ponovim, potrebno je sve učiniti da inicijativa o implementaciji
otvorenih programa krene odozgo.
Dosta je riječi potrošeno zadnjih 15 godina na nižim razinama, a ipak
bez šire primjene ove informatičke tehnologije u Hrvatskoj.
Razne Agencije i Ministarstva o ničem ne odlučuju, već se sve određuje
u visokim dvorima.
Kada "open source" programi budu korišteni službeno u školama i
ostalim državnim institucijama, moći će se
održavati tečajevi i širokim masama. Dakle, literaturu koju bi trebali
napisati, mora prvo imati svoje potencijalne klijente.
Zanima me što je s dogovorenom objavom članaka u novinama (moj dopis)
i ostalim koracima pod točkom 1. i 2. na sastanku 28. siječnja ?