[Work] Prvi dogovor i par stvari

Slobodan Milnović slobodan.milnovic at gmail.com
Thu Feb 4 22:32:13 CET 2010

Bok svima.

Koliko vidim, svi koji su htjeli glasati glasali su, odluka je pala na
google docs za dokumente i google groups za raspravu. Ovaj vikend ću
to posložiti s pristupima, poslati ovamo obavijest i onda možemo
krenuti s radom.

Ako netko ima još kakvih ideja, želja, planova, komentara, nek se slobodno javi.

Dobio sam još nešto komunikacije od strane raznoraznih ljudi, pa to
sve procesiravam, i rezultate istoga javim isto ovaj vikend zajedno s
daljnjim informacijama.

Malo sam bio u gužvi ovih dana i privatno i poslovno pa baš i nisam to
sve stigao odraditi, ali od ovog vikenda ćemo to sve riješiti.

--
Poći ću s vama jer volim šalu, hoću da vidim ježa budalu.
Put u Japan - http://ofcan.wordpress.com