[Work] Prvi dogovor i par stvari

Jasna Benčić jasna493 at gmail.com
Fri Feb 12 22:43:08 CET 2010

Snijeg hhehhe, pa mi svi čekamo direktive od tebe :D jel bilo rečeno da će
se sve znat još prošli vikend? ili sam ja to krivo shvatila hmmm.... :)

potencijalnih klijenata ima sigurno...ako idem pričat o širokom pučanstvu
barijera je privikavanje..kodeks open source-a je ne prisiljavanje...a što
ćete kada je jako puno ljudi odraslo na windowsima i skeptični su prema
linuxu (bila sam jedna od njih, igrom slučaja sam počela koristiti
linux)...treba dobra reklama, puno ljudi ni ne zna kaj je linux (još ih
dosta misli, kaj je to, se to instalira na windows)...
Mladež se može priviknuti prije nego stariji (ali preko škole) tu je veliki
zid zvan MZOŠ a to znate i sami...sad su napisali jedan udžbenik za
gimnaziju (divno, a dalje, što je sa strukovnim školama, osnovnim isto
tako)...na žalost alternative nisu baš ponuđene...ili sam u krivu (više ću
znati sad u ljetnom semestru kad počne praksa u školama)....eto moje
mišljenje...mi možemo pisati, materijala ima dosta...no ne bi bilo fora da
to radimo uzalud i da se i dalje masovno koristi zatvorena tehnologija bez
ponuđene alternative....sorry što sam se raspisala :)

Za objavu članka znaju ostali koji su bili na sastanku, ja sam samo online
ovdje....treba što više tih članaka sa strane vas glavnih linuxaša...tko će
meni vjerovat :S

Dana 12. veljače 2010. 19:01 STJEPAN LEDINSKI <stjepan.ledinski at skole.hr> je