[Work] linux.hr

Aljosa Mohorovic aljosa at revolucija.hr
Tue May 2 22:30:08 CEST 2006

On 5/2/06, Franjo Stipanovic <fritzfs at gmail.com> wrote:
> Ok ...
> Par pitanja:
> - na kojem se softveru vrti apps i distro?
php4/mysql, a kod je prilicno lose napisan 8-)

> - da li je taj softver dostupan obicnom smrtniku kao sto sam ja?
nemam pojma, koliko ja znam kod se nalazi samo na griffin.linux.hr serveru

> - zelis li samo postaviti da se koristi jedna baza podataka za logiranje ili
> da je cak podijeljen i session izmedju linux.hr, apps i distro?
zelim samo servis koji je neovisan o programskom jeziku, a u slucaju
da www.linux.hr promijeni xoops u nesto drugo da bude dovoljno
promijeniti samo taj servis i apps/distro.linux.hr rade i dalje bez
promjene u kodu.

taj servis za autorizaciju trebao bi imati bar ove funkcije za poslani
user/pass:
1. isUser() -> korisnik sa tim user/pass-om postoji
2. isAdmin() -> korisnik je administrator

servis bi trebao samo provjeravati ako postoji korisnik, a ne imati
mogucnost registracije korisnika tako da ne bude sigurnosnih problema
(bilo na strani apps/distro ili www.linux.hr skripti)

jedan od sporednih ciljeva je omoguciti ljudima koji preferiraju
perl/python/ruby da mogu lakse napraviti, ako im je potrebna
autorizacija korisnika, bilo kakve stranice u sklopu linux.hr-a

> Mogao bih posvetiti neko kratko vrijeme tome, ako ti je potrebna pomoc ...
iskreno, volio bi da netko drugi napravi taj servis jer ta osoba mora
prouciti kako funkcionira sustav korisnika u xoops-u. bilo bi dobro da
ako netko i zna kako funkcionira da posalje kratke upute ako nema
vremena da napravi servis