[Work] linux.hr

Franjo Stipanovic fritzfs at gmail.com
Wed May 3 01:14:50 CEST 2006

On 5/2/06, Aljosa Mohorovic <aljosa at revolucija.hr> wrote:

> php4/mysql, a kod je prilicno lose napisan 8-)

> - da li je taj softver dostupan obicnom smrtniku kao sto sam ja?
> nemam pojma, koliko ja znam kod se nalazi samo na griffin.linux.hr serveru
> ili
> zelim samo servis koji je neovisan o programskom jeziku, a u slucaju
> da www.linux.hr promijeni xoops u nesto drugo da bude dovoljno
> promijeniti samo taj servis i apps/distro.linux.hr rade i dalje bez
> promjene u kodu.

Da, istina, ako imas visak slobodnog vremena, najbolje bi bilo napisati
zaseban XML/SOAP/... servis koji ima svoju bazu i u tom slucaju da
linux.hri apps i distro koriste to za autorizaciju korisnika ...

taj servis za autorizaciju trebao bi imati bar ove funkcije za poslani
> user/pass:
> 1. isUser() -> korisnik sa tim user/pass-om postoji
> 2. isAdmin() -> korisnik je administrator

Da, to je sve sto je potrebno za pocetak ...

servis bi trebao samo provjeravati ako postoji korisnik, a ne imati
> mogucnost registracije korisnika tako da ne bude sigurnosnih problema
> (bilo na strani apps/distro ili www.linux.hr skripti)
>
> jedan od sporednih ciljeva je omoguciti ljudima koji preferiraju
> perl/python/ruby da mogu lakse napraviti, ako im je potrebna
> autorizacija korisnika, bilo kakve stranice u sklopu linux.hr-a

moze se uklopiti u kombinaciju koju sam dolje spomenuo ...

> Mogao bih posvetiti neko kratko vrijeme tome, ako ti je potrebna pomoc ...
> iskreno, volio bi da netko drugi napravi taj servis jer ta osoba mora
> prouciti kako funkcionira sustav korisnika u xoops-u. bilo bi dobro da
> ako netko i zna kako funkcionira da posalje kratke upute ako nema
> vremena da napravi servis

Ipak, da je na meni odabir, ja bi napravio sljedece:
- sinkronizirao korisnicke tablice za distro/apps user sa linux.hr user
- napravio pri registraciji na linux.hr da se takodjer INSERT-a user
informacije u distro i apps user tables ...

ili jednostavno pri logiranju koristio user tablicu iz linux.hr db umjesto
vlastitih user tbl za distro i apps ...

Relativno malo posla, a dobijes ovo sto si htjeo ...

Zasto?
Jer vjerujem da ce HULK koristiti xoops jos dugo vremena ...

Hope it helps ...