[Work] linux.hr

Franjo Stipanovic fritzfs at gmail.com
Tue May 2 18:37:36 CEST 2006

Ok ...
Par pitanja:
- na kojem se softveru vrti apps i distro?
- da li je taj softver dostupan obicnom smrtniku kao sto sam ja?
- zelis li samo postaviti da se koristi jedna baza podataka za logiranje ili
da je cak podijeljen i session izmedju linux.hr, apps i distro?

Mogao bih posvetiti neko kratko vrijeme tome, ako ti je potrebna pomoc ...

Lijep pozdrav