[Work] linux.hr

Aljosa Mohorovic aljosa at revolucija.hr
Tue May 2 16:01:28 CEST 2006

zelim postici da trenutni administratori xoops/linux.hr-a mogu raditi
na disto/apps administraciji sa istim user/pass-om kojim se logiraju
na xoops.

time bi se omogucilo, meni i drugima koji nemaju vremena citati kako
xoops funkcionira, da autoriziraju ljude, a da ne pisu module za
xoops.

ako se razne stranice na linux.hr-u autoriziraju putem nekog
xml-rpc|soap servisa ili na neki treci nacin moze bilo tko napraviti
jedan mali dio linux.hr-a, ali ga svi koji imaju account na xoops
sustavu mogu odrzavati.
ima dosta ljudi koji ne zele raditi u php-u vec preferiraju python,
perl, ruby, ...

komentari, pozitivni/negativni, su dobrodosli.

                Aljosa