[Work] 2C

Slobodan Milnovic slobodan.milnovic at vt.htnet.hr
Thu Oct 13 16:01:29 CEST 2005

Stjepan Zlodi <stjepan.zlodi at zg.htnet.hr> writes:

[odrez odrez]
> U kakvom formatu trebaju biti te prezentacije? Ako stignem ja bih
> mogao pripremiti neke materijale za TinyErp koji bi mogao biti
> zanimljiv nasim malim i srednjim poduzetnicima (u planu je i skori
> prijevod na hrvatski).

Recimo PDF ili openoffice ooimpress, tako da možeš vrtit slajdove? U
biti, računaj da će ići na projektor, pa ti vidi kako bi ti bilo
najzgodnije nešto prezentirati.

Jedino to onda treba bit čim prije da možemo pripremiti najavu o
pojedinim kompleksnijim prezentacijama. Drugim riječima, zadnji rok bi
bio 01. 11. Znači, još dva i sitniš tjedna...

--
Eric: "What're quantum mechanics?"
Rincewind: "I don't know. People who repair quantums, I suppose."