[Work] 2C

Stjepan Zlodi stjepan.zlodi at zg.htnet.hr
Fri Oct 14 08:47:00 CEST 2005

Slobodan Milnovic wrote:

> Recimo PDF ili openoffice ooimpress, tako da možeš vrtit slajdove? U
> biti, računaj da će ići na projektor, pa ti vidi kako bi ti bilo
> najzgodnije nešto prezentirati.

Nisam bas mislio da bih ja prezentirao vec da bih napravio prezentacije
koje bi se vrtjele
kao...prezentacije. ;-)

Budem vidio u slijedecih tjedan-dva koliko mogu napraviti pa se javim.

Zgodna tema za neki okrugli stol ili nesto slicno bi bila i Linux/Open
Source u edukaciji
i njegovo koristenje u edukativnim ustanovama. Mislim da bih mogao
dovuci na takvo nesto
jednog profesora koji drzi kolegij o Linux na jednom veleucilistu.