[Work] 2C

Stjepan Zlodi stjepan.zlodi at zg.htnet.hr
Thu Oct 13 15:34:49 CEST 2005

Davor Grgicevic wrote:
> Kako bi  bilo da  se predstavi  nesto popoput  sad  nadolazeceg
>
> 1. OpenOffice 2.0
> 2. KUbuntu 5.10

Ne zaboravi da je Ubuntu sluzbena distribucija, a ostalo su varijacije
na temu (Edubuntu, Mono::live..)

> 3. OpenExchange Server  u Biti  Office Paketi, za dnevnu upotrebu,
>
> Lista  Uspijeha Linux od prosle godine  (  Migracija Muenchen, Vienna,
> Mancheim itd  )

Ili ono sto nam je blize: Makedonske osnovne i srednje skole (>5000
racunala) vrte Ubuntu...

U kakvom formatu trebaju biti te prezentacije? Ako stignem ja bih mogao
pripremiti neke materijale za TinyErp koji bi mogao biti zanimljiv nasim
malim i srednjim poduzetnicima (u planu je i skori prijevod na hrvatski).