[Work] opremanje računalnih radionica po dječjim domovima i sličnim institucijama

Slobodan Milnović slobodan.milnovic at gmail.com
Sun Sep 9 14:56:11 CEST 2012

Jurice,

Obzirom da ti i ekipa oko tebe imate više iskustva u pomaganju dječjim
domovima i sličnim ustanovama, definitivno možete dati preporuke oko
toga kako je bolje pristupiti ovoj akciji, te da li želite to
organizirati na razini kontakta s nekom od udruga koje se bave
otvorenim kodom, ili samo s pojedincima. To bi onda trebali cijelo
vrijeme naglašavati, da ne bude zabune oko toga, pogotovo među
medijima koji ionako znaju sve informacije iskriviti i krivo
prenijeti.

Što se udaljenosti tiče, uvijek se može organizirati nešto preko
vikenda, gdje je onda i lakše doći na lokaciju, odraditi posao,
eventualno i prespavati ako se ne stigne u jednom danu, tako da to
nije toliki problem, gdje god u Hrvatskoj bila lokacija. Ali da,
zgodnije je kad je pojedini volonter blizu.

Mislim da je dijelom i bila situacija da nitko nije pokretao ovakve
stvari jer i sa strane HULK-a fali volontera za pojedine projekte.

Što se tehničke strane tiče, onda definitivno edubuntu distribucija
http://www.edubuntu.org/
 - hrpa aplikacija i za edukaciju i sa raznoraznim igricama, i to se
onda može upržiti na 1-2 DVD, tako da sve stane i nije kritično
postojanje pristupa na internet niti treba poseban instalacijski
server. To su tehnički problemi koji su lako rješivi.

Kako god bilo, voljan sam pomoći. Moja lokacija je Zagreb, ali kako
rekoh, pogotovo ako će biti akcije vikendom, da se svašta
organizirati.