[Work] opremanje računalnih radionica po dječjim domovima i sličnim institucijama

Jurica Mikulić jurica.mikulic at gmail.com
Sun Sep 9 15:12:31 CEST 2012

Stari hardver možemo prikupiti preko privatnih kontakata, barem za jedan
ili dva pilot projekta, vjerujem da te to ne treba brinuti. Naravno, tim bi
firmama vjerojatno bilo drago da to negdje u medijima ostane zabilježeno,
ali to se može objaviti po završetku akcije.

Domova u hrvatskoj ima konačan (i nažalost prilično mali) broj. Dva su SOS
dječja sela. Nije problem doći do njihovih kontakata. U nekoliko
telefonskih razgovora može se saznati kojem od njih bi dobro došla pomoć
oko opremanja računalne radionice, nije mi problem to napraviti.

Slažem se, domovi trebaju pomoć u svim tim oblicima, ali to i sami
objavljuju. SOS dječja sela, naprimjer, imaju ovih dana dosta jaku kampanju
("jedino ulaganje sa sigurnim rastom"), novac se može uplatiti (
http://www.sos-dsh.hr/hr/humanitarni_telefon.aspx# ). Uvijek se može pomoći
više i na dodatne načine, ali ne bih gubio fokus sa onoga što mi možemo
napraviti kao malo tko drugi, a to je pomoć oko računalnih radionica. Ako
bilo tko drugi želi sakupljati odjeću i takve stvari, ništa ga ne sprječava.

Što se tiče fizički prisutnih volontera i koordinacije sa njima, nadao sam
se da FLOSS udruge u tome mogu pomoći. Pozvati volontere preko linux.hr ili
linuxzasve.com da se prijave na mailing listu ako su zainteresirani, dalje
se koordinirati preko maila. Opet, nije mi problem sudjelovati niti u tome,
ali u tom segmentu trebam vašu pomoć i, u ovom trenutku, procjenu o tome
ima li u vašoj zajednici zainteresiranih ljudi.

Vjeruj mi, iz mojeg iskustva je puno lakše pomoći takvim institucijama nego
što većina ljudi misli. Većina ljudi želi pomoći, samo ne znaju kako. Kada
im predložiš konkretan način (a da po mogućnosti nije poziv na 060 broj ili
uplata na žiro račun), pomaganje zna biti vrlo zabavno i jako dobar osjećaj.

OK, dajte mi par tjedana da provjerim ovo za HW i konkretnije razgovaram sa
domovima. Javit ću se ovdje sa zaključcima i, ako ću i tada misliti da je
to dobra ideja, uz vašu pomoć bih se obratio široj Linux zajednici u Hrvata
sa pozivom za pomoć oko konkretnog projekta.

lp,

j.