[Work] info 2012

Jasna Benčić jasna493 at gmail.com
Mon Sep 3 17:39:16 CEST 2012

kršim pravilo zadnjeg maila .... :/ :D

Znam za tu tiskaru i to dobro zbog DORS/CLUC-a :) ... ne baš dobra iskustva
s moje i Katine strane.... no to ne mora značiti da ih bude dalje... nadam
se...

evo  grupe koja je otvorenog tipa u koju se mogu uključiti svi koji su u
mogućnosti i žele pomoći oko organizacije za Info sajam.

https://groups.google.com/forum/#!forum/info-sajam-hulk

trebalo bi nam biti lakše barem što se organizacije tiče...

ako imate problem oko pridruženja grupi, pošaljite mi mail pa ću vas
naknadno dodati

Dana 3. rujna 2012. 10:00 Nikola Kapraljevic