[Work] Linux treba vas!

Slobodan Milnović slobodan.milnovic at gmail.com
Sun Oct 23 21:52:33 CEST 2011

Datuma 23. listopada 2011. 16:26 Vedran Miletić <rivanvx at gmail.com> je
napisao/la:
> +1, o tome se već pričalo u par navrata na par različitih mjesta.
> Drago mi je da se napokon nešto radi.

Kao i u svakom projektu, ima dosta problema na početku, i kemijanja, i
odluke kako krenuti, različiti ljudi imaju i različite obaveze, i
tako, za volonterske stvari treba vremena... Nekoliko ljudi je
pripremilo materijale i upute, i nismo u biti htjeli zvati ljude dok
nemamo barem nešto konkretno spremno.

> http://inf2.ffri.hr/redwiki/OS1/2011-2012/Vježbe (materijali
> sakupljeni s raznih strana koje koristim za nastavu već nekoliko
> godina, može poslužiti kao osnova)
> http://inf2.ffri.hr/redwiki/OS2/2011-2012/Vježbe (virtualizacija,
> instalacija, instalacija softvera -> 1., 2. i 3. dio)
>
> Inače, vrlo sam otvoren za kritike i dopune tih materijala.

Puno hvala, bacit ćemo pogled i vidjeti što se da iskoristiti i na koji način.
> Ako je već Python naš izbor, bilo bi dobro uključiti i Django.

Može i Django. Treba imati na umu da su primarni cilj učenici srednjih
škola, pa ne bi trebalo utrpavati previše "konceptualno sličnih"
tehnologija. Za početak ovi sadržaji, pa ćemo vidjeti kako će ići
dalje. I ovo do sad je puno puno posla.

> Ne mogu reći da sam fan ove ideje, ali razumijem razloge. Obzirom da
> 10.04 nema Unity možda to i nije tako loša odluka.

Da, odgovor je isto kao i prethodni, treba imati na umu ciljanu skupinu.

--
Poći ću s vama jer volim šalu, hoću da vidim ježa budalu.
Put u Japan - http://ofcan.wordpress.com