[Work] Linux treba vas!

Vedran Miletić rivanvx at gmail.com
Sun Oct 23 16:26:32 CEST 2011

Pozdrav,

svaka čast za inicijativu.

Datuma 23. listopada 2011. 14:04 Slobodan Milnović
<slobodan.milnovic at gmail.com> je napisao/la:
> [...]
> instalirati, održavati i koristiti. Nedostaje nam dobre i kvalitetne
> dokumentacije i uputa.
>
> Stoga, pozivamo vas na promjenu!
>
> Cilj je izraditi web priručnik koji će pokrivati većim dijelom
> programe srednjih škola. No nemojte misliti da su to priručnici samo
> za mlade - cilj je omogućiti svima zainteresiranima pristup do znanja.
> Web priručnik neće biti samo jednokratni projekt, nego kontinuirano
> obnavljanje i nadopunjavanje sadržaja novim informacijama, pogotovo
> vezanim za edukaciju te područjima koja će se obrađivati.

+1, o tome se već pričalo u par navrata na par različitih mjesta.
Drago mi je da se napokon nešto radi.

> Trebamo vaše znanje, iskustvo, i naravno - vaše vrijeme. Pozivamo sve
> željne svojim volonterskim radom pomoći u širenju linuxa na suradnju u
> izradi navedenog priručnika. Javite nam se na google grupi Hrvatski
> Linux Priručnik -
> http://groups.google.com/group/hrvatskilinuxprirucnik
>
> Potrebe za ljudima su slijedeće:
> - iskustvo u open source svijetu od barem godinu dana
> - želja za dugoročnim doprinosom zajednici, jer ovaj projekt je dugoročan
> - zainteresiranost za barem neko od slijedećih područja:
> * osnove, grafičko sučelje, naredbeni redak

http://inf2.ffri.hr/redwiki/OS1/2011-2012/Vježbe (materijali
sakupljeni s raznih strana koje koristim za nastavu već nekoliko
godina, može poslužiti kao osnova)
http://inf2.ffri.hr/redwiki/OS2/2011-2012/Vježbe (virtualizacija,
instalacija, instalacija softvera -> 1., 2. i 3. dio)

Inače, vrlo sam otvoren za kritike i dopune tih materijala.

> * programiranje - python, C/C++

http://inf2.ffri.hr/redwiki/OS2/2011-2012/Vježbe (4. i 5. dio pokriva
Python i OS programiranje)

> * programiranje za web - html, css, php, ruby on rails, joomla

Ako je već Python naš izbor, bilo bi dobro uključiti i Django.

> * 2D - draftsight
> * 3D - blender, makehuman
> * vektorska grafika - inkscape
> * obrada zvuka - open octave
> * video zapisi - open shot, cinelerra
> * obrada fotografija - GIMPshop
> * mreže - osnove, lokalna spajanja na internet, umrežavanje s drugim
> sustavima kao opcija
> * baze - postgresql

+1 za PostgreSQL umjesto MySQL-a.

> Ubuntu LTS je distribucija na kojoj će se bazirati većina informacija,
> jer se dotična ne mijenja tako često i ima dugu podršku (5 godina).

Ne mogu reći da sam fan ove ideje, ali razumijem razloge. Obzirom da
10.04 nema Unity možda to i nije tako loša odluka.

Vedran Miletić