[Work] Fwd: Debconf 11

Nikola Kapraljevic nixa at linux.hr
Sun May 29 16:06:59 CEST 2011

2011/5/21 Ivan Gustin <ivan at elin.hr>

>  1. Dali postoji gradski prijevoz od aerodroma do autobuske stanice i
> koji je raspored vožnje? (U koliko ne postoji direktna linija onda

upute kako drugim linijama doći do stanice)

Ovo sam napisao i na webu. Svaki dan idu busevi s aerodroma do autobusnog i
karta je nekih 30kn. Ukoliko se radi o vise osoba preporucujem da uzmu taksi
jer bi ih trebalo ispasti oko 100kn i do autobusnog i do zeljeznickog. Jer
su relativno blizu jedan kraj drugog. Moraju koristiti taxi Cameo (nove
bijele skode octavije), a ne ove gradske jer su gradski otprilike 60%
skuplji.

>  2. Koji je raspored vožnje na liniji (Bus i Voz) Zagreb > Banja Luka
> (i natrag).

Ovo mi je tesko reci jer je dosta daleko DebConf pa se ni ne moze tako
daleko u buducnost gledati vozni red. No od ujutro oko 6 do nekih 22 ima
otprilike svaka 3 sata autobus i treba mu nekih 3 sata do Banja Luke.

Najbolje da stavite i link na stranicu http://www.akz.hr/vr/voznired.aspx.

Sto se tice vlaka izgleda da postoje dvije linije dnevno
http://screenshots.infinum.hr/nixa/Vozni_red-20110529-154835.jpg. Opet
preporucam i link
http://vred.hznet.hr/hzinfo/?category=hzinfo&service=vred3&nkod1=ZAGREB&nkdo1=BANJA%20LUKA&lang=hr&screen=4.
Treba napomenuti da izaberu "Zagreb Gl. Kol."

Cijene ne mogu pronaci preko neta, to moram provjeriti.

>  2. Cijene autobuskih/voznih karata koje su potrebne?

Cijena je oko 100-150kn (15-20e) ovisno o prijevozniku.

>  3. Dali je moguće platiti u eurima ili nekoj drugoj valuti osim KN?

Rekao bih da je gotovo sigurno moguce platiti u eurima. No nazvati cu ovaj
tjedan autobusni i zeljeznicki i provjeriti.

> Ako nije, dali postoji banka ili mjenjačnica?

Ma postoji sigurno, no provjeriti cu.

>  4. Koliko otprilike vremenski traje prijevoz autobusom?

3h i to mi se cini kao najbolja opcija.

>  4. Mape sa vizuelnim prikazom lokacija i trasama autobuskog
> saobraćaja sa jasno iskazanim brojevima linija i slicno?

Ne znam da li je ovo potrebno, jer autobus s aerodroma vozi direktno na
autobusni kolodor. No mozemo na karti oznaciti autobusni i zeljeznicki.

Zeljeznicki - http://bit.ly/kdTipq
Autobusni - http://bit.ly/k2U5nf
Aerodrom - http://bit.ly/jJTM8I

>  5. U slučaju da bude kašnjenja pa da neki od učesnika ne stignu na
> autobus i moraju prespavati u Zagrebu, potrebno je unjeti informacije
> o hostelima koji su blizu stanice ili aerodroma kao i zgodnim
> restoranima/pub-ovima/itd..

>  6. Koliko iznosi cijena prijevoza taksijem (od aerodroma do grada)?

Cameo - oko 100-130kn
Gradski taksi - 150-200kn

>  7. Koliko otprilike traje prijevoz taksijem?

Ovisno o terminu. Bez guzve 15-20min. Uz guzvu moze pola sata i duze.

>  8. Opšte sigurnosno stanje u Zagrebu? Šta je poželjno izbjegavati?
> Koliko je uobičajeno da lokalno stanovništvo priča engleski i sl.

Mislim da oko toga nema problema. Klasicno kao i u svim gradovima, ne biti
glup i nece biti problema :)

>  9. Bilo bi jako zgodno da se naprave vizuelne upute kao što su bile
> za debconf 5 :
> http://debconf5.debconf.org/about/from_the_airport_to_the_center.htm
> (naravno da sav taj poso ne očekujemo da vi uradite, nego je dovoljno
> da neko napravi fotke, kratko napiše o kojoj se lokaciji radi i to sve
> pošalje nama :))

Ne radi mi link pa ne mogu pogledati sto bi tocno zeljeli. No mislim da
uistinu nema ni potrebe za nekim boljim uputama od sjednice na autobus na
aerodromu i odite do centra ukoliko vas nema bar 3. U tom slucaju uzmite
taksi :)

>  Te informacije bi trebalo unjeti na wiki pod djelom koji se odnosi na
> instrukcije vezane za Zagreb. Wiki stranica:
> http://wiki.debconf.org/wiki/DebConf11/TravelInfo
>  (Ako ipak nemate vremena da to sve unosite, pošaljite nam mail sa
> svim informacijama, a za dalje ćemo se mi pobrinuti)

Nesto sam unio no jos cu malo doraditi.

> Takođe mnogo bi značilo u koliko bi se nekoliko vas iz tima u Zagrebu
> moglo staviti na raspolaganje i ostaviti svoj broj telefona u slučaju
> nekih ne predviđenih situacija za učesnike.
> Takvu informaciju bi bilo poželjno unjeti na wiki:
> http://wiki.debconf.org/wiki/DebConf11/Teams

Ne znam gdje bih se upisao i slicno. No moj broj mobitela je +385959115614
Nikola Kapraljevic nixa. U tom terminu cu biti u ZG tako da slobodno
navedite da me se u slucaju bilo kakvih problema u Zagrebu ili Hrvatskoj
moze kontaktirati bez ustrucavanja 0-24.

>  Mi planiramo i da organizujemo zakupljene autobuske ili minubus
> linije tako da će nam vjerovatno i oko toga trebati još dodatna pomoc
> u koordinaciji sa učesnicima.

Javiti cete sto treba i dogovoriti cemo se. Imamo i mi nesto ekipe tu pa
mozemo koordinirati neka dezurstva ili nesto ako bude potrebe.

>  Molimo vas i da se priključite mailing listama i da pratite u koliko
> bude nekih pitanja u vezi prijevoza preko Zagreba i da pomognete
> koliko god možete.

Ok baciti cu oko na listu.

 Liste za pratiti:

--