[Work] Odrednice Hrvatskog okvira za interoperabilnost - (HROI)

Vlatko Kosturjak kost at linux.hr
Thu May 27 18:16:27 CEST 2010

Prosao sam malo dokumente i cini mi se da bi bilo dobro ugradit koji paragraf o otvorenosti u samu Odluku VRH-a (ima samo u obrazlozenju). Naime, postoji u Obrazlozenju da treba biti u skladu s politikom otvorenog koda, ali ne i u samim clancima, a to je malo vise obvezujuce....

--
Vlatko Kosturjak - KoSt                                  ICQ: 3631122