[Work] Odrednice Hrvatskog okvira za interoperabilnost - (HROI)

robert.sedak at roby.hr robert.sedak at roby.hr
Wed May 26 14:31:41 CEST 2010

Pozdrav,

Vrlo kratko sam prošao kroz dokument.
Na prvi pogled mislim da je dokument dobro koncipiran.

Iz dokumemta:
3.2 Načela interoperabilnosti primijenjena u HROI-u
-U područjima u kojima postoje odgovarajuće nacionalne i/ili međunarodne
norme HROI
će referencirati te norme i neće pokretati paralelne postupke usvajanja
normi.
-Kada je god moguće HROI će se temeljiti na otvorenim normama i kodu za
čije korištenje
i objavljivanje nije potrebno plaćanje dodatnih naknada.

4.1 Osobine sustava interoperabilnosti
- tehnološka neutralnost za korisnika kroz primjenu otvorenih standarda

Kroz dva-tri dana ću išćitati ovaj dokument, pa javim daljnje mišljenje.

Robert