[Work] Priručnik za linux

Andrej adundovi at gmail.com
Sun Jan 31 15:16:50 CET 2010

2010/1/31 STJEPAN LEDINSKI <stjepan.ledinski at skole.hr>:

> Napisao sam skripta za sustavnu programsku potporu, predajem taj
> predmet na Elektrostrojarskoj skoli i odrzavam Linux tecajeve u
> Varazdinu.
> Pogledao sam taj sadrzaj, a niti naziv ne odgovara istini. Naime,
> Gnu/Linux nije operacijski sistem, nego tu spada jos i korisnicki
> softver. U pocetku treba pojasniti povijest nastanka tog
> revolucionarnog projekta, patente, licence i prava kopiranja. Kako je
> to sve nastalo na mrezi svih mreza, potrebno je dodati i mrezni dio
> (ovisi koliko ?).
> [...]

Nešto se o povijesti Linuxa i slobodnog softvera već može naći ovdje:
http://wiki.open.hr/wiki/Uvod_u_Linux (istina je da je malo
populistički pisano, ali to se može popraviti).
O definicijama i pravima smo počeli pisati ovdje:
http://wiki.open.hr/wiki/O_slobodnom_i_otvorenom_softveru

--
// Andrej Dundovic
// web: http://andrej.fizika.org/