[Work] Priručnik za linux

STJEPAN LEDINSKI stjepan.ledinski at skole.hr
Sun Jan 31 13:11:26 CET 2010

Citiram Zarko Pintar <zarko.pintar at gmail.com>:

> Kolaboraciju na izradi strukture i sadržaja Linux priručnika možemo
> obavljati preko
>  - Wiki infrastrukture (u tom slučaju trebalo bi oformiti novi projekt na
> HOW-u (HROpenWikiju <http://wiki.open.hr/wiki/Naslovnica?&title=Naslovnica>)
> sa ograničenim pristupom samo za grupu korisnika koja radi na izradi
> - Google documentsa koji također nude dosta zgodne sisteme kolaboracije. S
> time da je Google documents lakše exportirati u PDF ili ODF formu od Wikija.
>
> ideje?

Napisao sam skripta za sustavnu programsku potporu, predajem taj
predmet na Elektrostrojarskoj skoli i odrzavam Linux tecajeve u
Varazdinu.
Pogledao sam taj sadrzaj, a niti naziv ne odgovara istini. Naime,
Gnu/Linux nije operacijski sistem, nego tu spada jos i korisnicki
softver. U pocetku treba pojasniti povijest nastanka tog
revolucionarnog projekta, patente, licence i prava kopiranja. Kako je
to sve nastalo na mrezi svih mreza, potrebno je dodati i mrezni dio
(ovisi koliko ?).
Dakle, mislim da na sadrzaju i pojedinim dijelovima mogu dati svoj doprinos.
Alati za komunikaciju nisu toliko bitni, dogovorimo se !