[Work] Linux tečaj

Ljubomir Bozic ljubo108 at gmail.com
Thu Jan 28 12:31:36 CET 2010

Pozdrav svima,

Nažalost, večeras neću moći doći na sastanak, no kako smo o materijalu
za tečaj raspravljali na skupštini, želio bih samo podsjetiti o čemu
se radi.

Tečaj: Linux Basics - Osnove Linuxa

http://linuxbasics.org/course/book/index

Rado je rekao da ima već neke svoje gotove materijale u vezi Linux
tečaja, pa i to treba uzeti u obzir.

Ideja mi je da osim online verzije imamo i PDF, odnosno tiskanu
verziju, te imam prijedlog da se to radi u LaTeXu i za tu službu se
dobrovoljno javljam.

Također trebamo vidjeti sa osobom koja se javila za lekturu.

Lijep pozdrav, Ljubo
--
Those who give up their liberty for temporary convenience will find
themselves ultimately with neither.