[Work] prijava_linux_obrazovanje

Slobodan Milnović slobodan.milnovic at gmail.com
Wed Jan 27 23:19:19 CET 2010

Bok,

Mislio sam da je spam, jer si se prijavila, pa nakon toga poslala samo
jedan e-mail u kome je bio samo red s tvojom e-mail adresom bez
ikakvih dodatnih komentara. Ono, poprilično nalik spamu. A kako ga
primamo i na ovu mail listu (što se ne vidi jer takve stvari se uredno
brišu), onda si zdravoseljačkom logikom upala u tu grupaciju.

Ispričavam se zbog zabune, vratio sam te nazad. :/

2010/1/27 Jasna Benčić <jasna493 at gmail.com>:
> Poštovanje
>
> Prijavljujem se za work_listu koja će biti sutra (28.01.2010), nakon
> sastanka vezanog za linux u obrazovanju. Moj nick name je ace_ubuntu
> (komentari s HULK ove
> stranice->http://www.linux.hr/modules/news/article.php?storyid=2825). Pa vas
> molim da me vratite u listu.Ne razumijem zašto ste me izbacili.
>
> Pozdrav,
>
> Jasna Benčić

Poći ću s vama jer volim šalu, hoću da vidim ježa budalu.
Put u Japan - http://ofcan.wordpress.com