[Work] Brzinski sumarum sinocnjeg sastanka

Valent Turkovic valent.turkovic at gmail.com
Mon Feb 22 15:03:55 CET 2010

> približiti Linux ljudima (u školi i izvan). Zbog toga su mi na početku u
> školi prijetili otkazom, a sada se stanje smirilo (prešućuje se njegovo
> nelegalno korištenje). Dogovor je bio da se proba iskoristiti ovaj
> "povoljan" ekonomski trenutak, sastati se s važnim ljudima i probati
> progurati projekt u školski sistem na nivou Hrvatske.

Sorry što ovako upadam malo u pola rasprave kao padobranac, ali zanima
me kakav je odnos HULK-a i ministarstva obrazovanja? Ima li tko
kontakt s novim ministrom ili članovima njegova tima? Kakvi konkretni
kontakti su pokušani u zadnjih 6 mjeseci te da li ih netko može sažeti
i teći da li su bili uspješni/neuspješni.

Žao mi je što ne mogu aktivnije sudjelovati pošto mi baš i nije zgodno
dolaziti do Zagreba no za bilo kakav remote support tu smo mi iz
Osijeka, ima nas par koji bismo se uključili u akcije.

Valent.

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt
http://kernelreloaded.blog385.com/