[Work] Brzinski sumarum sinocnjeg sastanka

ledin stjepan.ledinski at skole.hr
Mon Feb 22 14:18:59 CET 2010

Slobodan Milnović wrote:
> Bok svima,
>
> Kako izgleda većina ekipe prati ovu listu, a ja trenutno jurim dalje,
> samo brzinski.
>
> Našli se sinoć nas 4, popričali najviše o lokalizaciji, definitivno je
> pao dogovor o standardizaciji lokalizacije, sad trebamo krenuti u
> riješavanje glosara. Kontaktirat ću Bojana kad se vratim s puta i
> pokrenuti tu akciju.
>
> Nadam se da će u četvrtak biti više ljudi, trebamo se dogovoriti oko
> udžbenika i priručnika - raspodjela poslova i slično.
>
> Što se tiče javljanja novinarima, samo kratak osvrt jer nemam sad
> [...]
Pozdrav svima !

Ma bojimo se mi sigurno (i ja se bojim), jer imamo posla s lopovima koje
smo spominjali (moramo biti konzistentni u izjavama). Svjedoci smo
propalog uvođenja Linuxa u Ured predsjednika i šokantne izjave o
sigurnim windowsima.
HULK je i taj da objašnjava čelnicima koji odlučuju (ne masama) kako
svijet uvodi ovu tehnologiju u školstvo, pa tako treba i kod nas (slažu
se iskusni članovi samnom u e-mailovima). Ono što će
se koristiti u školama, to se bude sutra koristilo u privredi, obrnuto
ne vrijedi. Što se tiće samo pojašnjavanja, ja sigurno nisam taj, jer 15
godinama nastojim
približiti Linux ljudima (u školi i izvan). Zbog toga su mi na početku u
školi prijetili otkazom, a sada se stanje smirilo (prešućuje se njegovo
nelegalno korištenje). Dogovor je bio da se proba iskoristiti ovaj
"povoljan" ekonomski trenutak, sastati se s važnim ljudima i probati
progurati projekt u školski sistem na nivou Hrvatske.