[Work] Sutrašnji sastanak

Slobodan Milnović slobodan.milnovic at gmail.com
Fri Feb 19 13:45:58 CET 2010

Bok svima,

Kako sam već komentirao, sutra je naš termin u prostorijama mjesne
zajednice, od 17:00 - 21:00, za one koji još nisu bili to je na adresi

Mjesna samouprava Trnjanska Savica
Vladimira Ruždjaka 21

Pišem ovaj emajl ovdje, jer vidim da se baš i niste nešto previše
pospajali na ove grupe na googleu.

Nadam se da ćemo ovaj put malo više popričati o udžbeniku, svi su se
primarno okomili na lokalizaciju pa zatim na priručnik.

Što se lokalizacije tiče, doći će i predstavnik ubuntu.hr ekipe, i
onda zbilja možemo popričati o konkretnim akcijama, jer i među njima
postoji veliki interes za standardizaciju.

Javljanje novinarima - Kost i ja kemijamo o tome što ćemo poslati
vezano za udžbenik za škole, to bi vjerojatno ovaj vikend išlo na
press. Mišljenja smo da je prijedlog koji smo dobili malo preoštar i
ne toliko vezan za nama (HULK) bitne stvari pa ćemo to malo
promijeniti.

Vezano za linux priručnik, bilo je rasprave na google grupi, no
nažalost samo nas troje, pa bi bilo zgodno da svi ostali
zainteresirani bace pogled.

Nadam se da ćemo se naći u što većem broju sutra. :)

--
Poći ću s vama jer volim šalu, hoću da vidim ježa budalu.
Put u Japan - http://ofcan.wordpress.com