[Work] Fwd: Re: E-pantovcak - i Linux

STJEPAN LEDINSKI stjepan.ledinski at skole.hr
Wed Feb 17 19:26:21 CET 2010

Pozdrav svima !

Svi koji su bili na zadnjem sastanku znaju da je dogovoreno da se prvo
kontaktiraju novinari (osobno sam napisao clanak i poslao Milnovicu i
Kosturjaku). Nitko nije rekao da se mogu sutra rijesiti stvari, ali
pocinje se s prvim korakom. Naime, prosla su tri tjedna i opet se
predlaze cekanje od tri tjedna. Vrlo dobro znamo da u Hrvatskoj jos
nikada nije nista rijeseno ako se prije nije dogodila ulica. Da ce
neki "Marko" rijesiti stvar zaista je smijesno, pa pokusava se 15
godina ( s vrlo dobrim odnosima) ali bez milimetarskog pomaka. Ne
prate li to neki zbivanja u Hrvatskoj ili ih ne razumiju ?
Mi koji radimo u skolama to najbolje znamo, pa na "crno" se bavimo
programima otvorenog koda. Dakle, jos jednom ponavljam, treba
djelovati na vise frontova, ne birati sredstva (pa i uključiti USKOK
zbog neobjavljenih natječaja za MS).
Obavezno izbjegavati nize cinovnike (razne Agencije MZOS, e-Hrvatska),
jer oni ne odlucuju o nicem, vec cuvaju svoje stolice (iskusio sam to
na nedavnom strucnom ispitu). Svakako treba doci i do novog
predsjednika, jer koristi informaticku tehnologiju i sve mu pokazati i
objasniti. Mislim da nam i kriza pomaze, jer ako sada ne ostvarimo
zacrtane ciljeve, necemo nikada.