[Work] Fwd: Fwd: prijedlog za obnovom suradnje

Vlatko Kosturjak kost at linux.hr
Sat Nov 7 18:54:30 CET 2009

Zarko Pintar wrote:
> Pozdrav i pitanjce.
>
> Kako je to sajam glazbe i multimedije, zanima me što bi demonstrirali?
>
> - Koju distru, da li bi djelili CD-e, installfest isl.

Za distre koje smo se odlucili na http:/www.linux.hr/chat/ su:
http://picasaweb.google.com/mladen.falamic/Hulk#

Bit ce opet po cijeni medija kao i za INFO sajmove sto smo radili...

> - koje multimedijalne programe?

Od generalnog plana je da bi vrtili free igre kojih sad vec ima dosta
dobrih....

A osim toga, koje pozelis kad dezuras posto i nemamo puno vremena  za
sustavnu organizaciju u detalje nazalost :(

> Možda bih mogao uzeti slobodan dan u firmi pa jedan dan dežurati.
> Doduše nisam to nikada radio, pa ne znam jeli se to uobičava raditi u
> paru s nekim ili solo?

Obicno se to radi u paru. Tesko je sve sam.

Kost